HTML

Energiaitalok és vélemények

TAKE OFF [Energy+Cola mix]

rage2369 2012.09.11. 14:32

TAKE OFF [ENERGY+COLA MIX]

Hát mit is rejthet ez a végtelenül leegyszerüsített doboz design magában mint egy elég érdekes ízü kólát.Miután felpattintottam a nyitófület a szagot nem tudtam hova tenni.Az íze első kortyra egy gyümölcsös ízesítésü gyogyszerre hajaznak némi kólás mellékízzel.Nem túl édes inkább gyümölcsös kólás keverék,de mindenki maga döntse el.Csak benzinkutakban láttam.Minden benzinkútban ott virítanak a polcokon 2 társával (a gyümölcsössel és a simával).Erdélyben szerezhető be.Nekem ízlett bár jobbat is ittam már. A maga 5.30 ron-os árával elég sok ilyen ki kiszereléshez képest.

Ítélet: Jó

Címkék: OFF MIX TAKE Energy COLA

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bangertests.blog.hu/api/trackback/id/tr954770040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása